tanforum - Re: [Tf] Erettsegi dokumentumok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Erettsegi dokumentumok

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Erettsegi dokumentumok
  • Date: Fri May 25 20:23:03 2001

Joreg'

> kell kihuzni. Ez csak gimnaziumoknak hasznalhato, itt csak 5 vizsga
> lehetseges.

Csak a precizitas kedveert: hat. Pl. nemzetisegi gimiben, vagy ha a
kozpontik miatt felgyulik, van vmilyen valasztasi lehetoseg. (Bar 99-
ben voltam utoljara jegyzo, az idei direktivakat meg nem olvastam.
:-))

> mar egy fel oraja vonalazok, meg sehol sem tartok az elso peldannyal,
> es ketto kell belole.

Reszvetem. Nem tudok segíteni, nem lattam az ujat, de halkan
megjegyzem, hogy a kolleganom harmadik eve csinalja Excelben a
jelentkezesek osszesitesebol kiindulva az osztalyzoivet es a
torzslapot az egesz iskola szamara, es mukodik a dolog, es nincs
vonalazas... Te is nagy Excel-guru vagy, szerintem probald ki. :-)
Egyszer kell beleasni magat az embernek, a masodik evben mar
egesz jol megy. Egy ember csinalja, akinek ugyis vannak
adminisztracios feladatai, a jegyzok meg orulnek, hogy a munka
egy reszet megusszak, marad nekik eleg igy is.

VP