tanforum - [Tf] Kosary Domokos

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Kosary Domokos

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Kosary Domokos
  • Date: Thu May 17 20:44:02 2001

Tisztelt Kollegak!

Az Elet es Tudomany friss szamaban olvastam egy interjut Kosary
Domokossal

Egy reszlet:
"Az emberek azt hiszik, hogy a tanitas nem kemeny fizikai munka.
Kerem, a legkemenyebb fizikai munkak egyike! Allandoan
szemmel tartani a gyerekeket, olyan feszult kapcsolatot kell
letrehozni, hogy figyeljenek az emberre! Valaki vagy meg tudja
oldani ezt a nehez feladatot, vagy ne menjen tanari palyara. En
eleg szivos vagyok, es nem vagyok gyenge szervezetu, de arra
emlekszem, hogy ha orakat tartottam delelott, akkor ebed utan
jokorat aludtam."

Tisztelettel: Fodor Zsolt