tanforum - [Tf] Re: [Tf] RE: [Tf] Sulinet kalandtúra

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] RE: [Tf] Sulinet kalandtúra

  • From: Nagy <nlacap AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] RE: [Tf] Sulinet kalandtúra
  • Date: Tue May 1 19:15:03 2001

Helló !
> A meghirdetett Kalandtúra-vetélkedőre mintegy 180 csapat regisztrálta
magát.
A levél végén:
> versenyben levő mintegy 110-120 csapatnál nem lesznek nehézségek, bár ezek
Tehát a harmada !!!! kiesett valami probléma miatt ......

.
> Ha valakinek mégis sikerült túljutnia az első akadályon, tehát megkapta a
> válaszlevelet a regisztráció visszaigazolásával, akkor elindulhatott az
első
> forduló kérdéseit megfejteni. Volt, akik már itt éltek a lehetőséggel, s
Ez az ami nem történt meg ...

> Hangsúlyozom, internet és mobil kommunikáció. E kettő elérhetőség nem
> véletlen, a "mai világban..."
Igen csak éppen két oldalú a dolog. A honlapon miért nincs/volt jelezve,
hogy probléma van a regisztrálással ?

> Kitérnék még egy dologra: valóban, volt másfél napig gond a levelezőmmel
> (ekkor még fent volt egy másik link is, Kerekes Balázsé, ahova szintén
> tudtak reagálni), de csak az én levelezőmmel volt technikai gond, az
> adatbázis ettől teljesen függetlenül működött, ha valaki oda szeretett
volna
> megoldásokat elküldeni, az sikerülhetett. A saját levelezőm miatt azonban
> maximum késleltetve lett egy-két dolog, de ez esetben is megtalálható
voltam
Persze, csak éppen a gyerekeknek nem természetes a dolog, vártak, vártak a
jelszóra, és mire szóltak nekem, ( mert közben volt a tavaszi szünet is -
még egy "iskolabarát" megnyilvánulás - addigra lemaradtak az első fordulóról
:(

> esélyeihez. Gyorsaság, adatpontosság, kapcsolattartás... ez a XXI. század.
Magadra miért nem érted ezt !!!

Viszlát !
Nagy László