tanforum - Re: [Tf] egerfordito

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] egerfordito

  • From: Pásztor György <pasztor AT linux.gyakg.u-szeged.hu>
  • To: A TANFORUM tukrozese <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] egerfordito
  • Date: Tue Apr 24 07:33:02 2001

Kedves listatagok,

On Mon, 23 Apr 2001, Csanady Miklos schp wrote:

> [...]
Ennél csak a GPL a jobb... ld alább;)

> Javaslom megismerni a témában az alábbi projectet:
> http://www.math.u-szeged.hu/~bognarv/qed/qed_dok.html
Épp eme programra akartam felhívni a figyelmet. De ha már más megtette,
akkor legalább írok tapasztalatokat vele kapcsolatban: Időnként, mivel
setuidos (nem feltétlenül kell annak lennie) a perl zavarba esik, persze
ilyenkor rootként indítva működik jól. Induláskor, (valószinúleg a ps
hibás paraméterezése miatt) kiír néhány hibaüzenetet.
Persze ezen gyerekbetegségeit leszámítva tökéletesen jól működik, és
nagyszerűen használható. (És lehet, hogy ki is javították, mióta
legutoljára letöltöttem.)

Üdvözlettel: Pásztor György
---
Pásztor György JATE PTM III. / Napi idézet:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg / Microsoft filozófia:
pasztor AT linux.gyakg.u-szeged.hu
/ "Ha már jó nem lett, legyen nagy!"
Mh. Tel.:(62) 544-415 Belső:44-15 /

  • Re: [Tf] egerfordito, Pásztor György, 04/23/2001