tanforum - [Tf] Elnézést a tegnapi nem meggondolt terjedelemért

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Elnézést a tegnapi nem meggondolt terjedelemért

  • From: tojasmuzeum <tojasmuzeum AT freemail.hu>
  • To: Tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Elnézést a tegnapi nem meggondolt terjedelemért
  • Date: Tue Mar 6 14:24:03 2001

Kedves Tanitók és Tanárok!

Elnézést kérek, hogy tegnap a levelem nagyságának meggondolását figyelmen
kivül hagyva,
örülve, hogy találtam egy fórumot, melyben az Önök céljához a múzeum
hozzásegithet, és szélesebb körben
elérheti a gyereket, Önöket egy hosszabb e-maillel megterheltem.
Kivánom, hogy ha majd visszajelzést kapnak múzeum látogatoktól, akkor a
pillanatnyi kellemetlenség a múltté
válhat.

Üdvözlettel
Nienhaus Rózsa

  • [Tf] Elnézést a tegnapi nem meggondolt terjedelemért, tojasmuzeum, 03/06/2001