tanforum - [Tf] Re: [Tf] Vizuális kultúra segitése és a Míves Tojás Múzeum

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Vizuális kultúra segitése és a Míves Tojás Múzeum

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Vizuális kultúra segitése és a Míves Tojás Múzeum
  • Date: Tue Mar 6 00:49:03 2001

Netikettet elolvasni, spam küldését abbahagyni. Levelezést előbb
megtanulni, utána használni. 116K-s levelet küldeni egy listára
csak kicsivel rosszabb, mint kimenni az utcára és minden
szembejövőt arcul köpni. Semmilyen állítólagos jó szándék nem
érdekel. Ha nem tud levelezni, hagyja abba. Ez a levél a hónap
botránya. A rendszergazdáját értesítettem. Választ nem akarok
kapni.