tanforum - Re: [Tf] telefon

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] telefon

  • From: Berrtók Csaba <bertok AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] telefon
  • Date: Fri Mar 2 01:04:03 2001

Alig merem leírni.
Matavnet otthon díjcsomag kedvezményes időben korlátlan hozzáférés, matav
mindenkinek díjcsomag.ISDN 64/128 k 60-as mobil.
egy 11 éves Ecsson hot-line és egy NOKIA. az is 4 éves. A kettő egy
dijcsomagban
Otthoni isdn -internet+mobil átlag 25 000 Ft, de inkább több.Vidéken lakom,
Igy a KIWWI és hasonló ingyen internet lehetőségek nekem nem elérhetőek.
nekem még a velem egy hívószámkörzeben levő Nyíregyháza is helyi II díjzóna,
tehát még az is távolsági hívásnak számít.
Nyugdíjasan arra keresek hogy elérhető legyek és elérjem azt vidékről akit és
amit információban akarok. Erről nyilatkozta nekem a MATÁV vezérigazgatója
hogy nálunk olcsó a telefon. Az ő fizetéséhez képest valóban az . Neki havi
16 000 000 Ft( nem irtam el a nullákat. 6 db-ot kellet leírni) felett van
bruttó. Ezt a Deutche Telecom vezérigazgatója nyilatkozta a televizióban,
akkor amikor a matávot (jó csak egy részét) megvették, hogy a magyarországi
bérviszonyok miatt "nem mernek többet adni neki" a magyar vezérigazgató
fizetése ugyanis a legalacsonyabb az összes leányvállalatok vezérigazgatóinak
fizetése között.
.
Üdvözöl:

Csaba

Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
bertok AT matavnet.hu
(42) 282 479
(60) 475 650
iskola (42) 281 297
Remélem, levelem elér benneteket! Most írok először a listára, kicsit
izgulok.
Arról szeretnék érdeklődni, hogy mekkora telefonszámlát produkál egy-egy
intézmény tágas Hazánkban?
140-fős 8 osztályos falusi általános iskolában tanítok, nincs internet,
sulinet, (számítógép is alig...), csak az iskola és a diákok ügyeit intézzük,
így telefonszámlánk "egetverően magas" (fenntartónk - a helyi önkormányzat -
szerint). Az összeg: 10000 HU Ft.
Hasonló jellemzőkkel bíró intézményekből várok választ, akár privátba is.