tanforum - Re: [Tf] Felvetelizo diak ertekelese

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Felvetelizo diak ertekelese

  • From: "Kiss K�roly" <kiss.karoly AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Felvetelizo diak ertekelese
  • Date: Wed Feb 21 22:01:03 2001

-----Eredeti üzenet-----
Feladó: Ferenc Bajan
<bferi AT tbsz.sulinet.hu>

>Kerdezem ezt azert, mert a lapon az osztalyzatoknak volt rubrika, de semmi
>masnak nem. Marpedig egy diak ertekeleset nagyban befolyasolja, hogy
>milyen es hany tantargybol vegzett dicserettel, milyen versenyeken ert el
>mifele helyezest, stb.

Én csupán egy mezei általános iskolai tanár vagyok, így az értékelés
szempontjairól nyilatkozni nem tudok. Mint 8-os osztályfõnök a napokban
adtam le diákjaim jelentkezési lapjait. Ezen a tantárgyi osztályzatok
rubrikái fölött található a "7. Megjegyzés:..." pont, ahol mindaz
feltüntethetõ ami a gyerek felvételét befolyásolhatja, igaz mindezek
felsorolására csupán két sort biztosítottak. A dícséretes 5-t is
feltüntettem, a rubrika mellé írt D betûvel, az említett pontban pedig
magyaráztam a jelölést. Ennyit tudtam tenni az ügy érdekében, de hogy
figyelembe veszik-e, az más lapra tartozik.
Üdvözlettel: Kiss Károly.