tanforum - RE: [Tf] keres

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] keres

  • From: �ber G�bor <eber.gabor AT ntk.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] keres
  • Date: Fri Feb 2 12:30:03 2001

----------
Feladó: Gálosi János
Válasz címzettje:
tanforum AT lists.kfki.hu
Küldés ideje: 2001. február 1. 17:18
Címzett:
tanforum AT sunserv.kfki.hu;

tanforum AT lists.kfki.hu
Tárgy: [Tf] keres

Kollégák!
Van-e szerintetek a Tankönyvkiadónak történelembõl ált. iskola felsõ
tagozatra szóló "helyi tanterv"-javaslata? Ha igen, hol érhetem el? (Nem a
kerettantervre gondolok, - az nekem is van.) Ha nem tartjátok közérdekûnek
kérést, küldjétek a választ magánba!

Köszönettel: G. János
Horváth Péter: 5. osztályos történelem könyvét alapul véve készült a
Nemzeti Tankönyvkiadónál helyi tantervjavaslat. Letölthetõ az NTK
honlapjáról www.ntk.hu (egy kicsit el van dugva. rá kell kattintani az
épületre, majd a kerettanterv ikonra. Választani lehet PDF vagy tömörített
Word verzio között.)
A füzetek nyomtatott változatát a kiadó postán is elküldi (tel: 460
1800/marketing osztály)
Üdvözlettel
Éber Gábor

  • [Tf] keres, Gálosi János, 02/01/2001
    • <Possible follow-up(s)>
    • RE: [Tf] keres, Éber Gábor, 02/02/2001