tanforum - [Tf] nettankonyv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] nettankonyv

  • From: "Risko Agnes" <ragnes AT sziszki.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] nettankonyv
  • Date: Mon Jan 29 17:47:03 2001

Udvozlet!

En is megneztem az oldalt, es lenne egy kis problemam.
Elsosorban a gazdasagi dolgok erdekelnek, hiszen kozgazdasz-
tanar vagyok. Mar azt sem ertem, hogy a kozgazdasagtan tan-
konyv miert a kereskedelem-marketing temakor alatt talalhato,
amikor szerintem megerdemelne egy sajat kategoriat. A masik
meg nagyobb problemam, hogy mit keres a kereskedelem-mar-
keting temakor alatt a Szlovak nyelvtan 5. cimu konyv ill. az
Alkalmazzuk a technikat c. (szerintem) altalanos iskolas tan-
konyv? Nem tudom,van-e tobb hiba is az oldalon, de ezek
szamomra eleg feltunoek voltak.

Agnes