tanforum - Re: [Tf] konzultacios kerdes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] konzultacios kerdes

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] konzultacios kerdes
  • Date: Fri Jan 12 21:54:03 2001

Sajnos mindennek van. Talan hihetetlen, de ha te magad irsz egy
novellat, es kiteszed a honlapodra, akkor fizetned kell a sajat
muved utan a szerzoi jogveszto fohatosagnak (egyesuletnek
mondjak magukat). Nem vicc. Igy megy ez itt.

> Úgy tudom, hogy idézeteket lehet közölni a forrás megjelölésével. a
Szerintem is.
> versek alatt tüntesd fel kicsi betükkel zárójelben, hogy mely kötetbol
> idézted és akkor kössön bele aki akar..... /riki
Ellenkezoleg, akkor a kiado reklamalhat. :-))))
Viszont ha 70 evnel regebben halott a kolto, es s.k. gepeled be a
verset, akkor nincs gond.
Ha a MEK-ben (mek.iif.hu) megtalalod, akkor onnan is
kimasolhatod, az ott olvashato fejlec megtartasaval, mert az
lehetove teszi a tovabb-publikalast. Ha csunyanak tartod a fejlecet
a vers folott, akkor tedd kulon oldalra, es a vers fole csak egy
"copyright" szovegu linket.

Oktatasi celra barmit kitehetsz (szabad felhasznalas), de csak
akkor, ha az csak az iskolan belulrol erheto el, mert igy
garantalhato az oktatasi celu hasznositas. Azt hiszem, Karcsi
foglalkozott a multkor valami csak belulrol elerheto weblapokkal.

Udvozlettel

VP