tanforum - Re: [Tf] koltsegvetes/felveteli

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] koltsegvetes/felveteli

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] koltsegvetes/felveteli
  • Date: Mon Dec 18 07:53:03 2000

Udvozletem!

Kelemen Ferenc irta (18 Dec 2000, 6:58)
"Re: [Tf] koltsegvetes/felveteli" targyu leveleben:

> A felvételi vizsga léte ellentétes a társadalmi igénnyel!

Ezt lehetne kicsit bovebben kifejteni? Lehet, magam maradok, de
nem ertem, miert ellentetes... Amikor en jartam egyetemre, volt
felveteli... Nem nagyon emlekszem tarsadalmi igennyel, ami ezt
rosszalta volna... Az sem sokkal erkolcsosebb, hogy az
egyetemek, fosikolak a fejpenz utani veszett hajszaban azt is
felveszik, aki poterettsegin megy nagy keservesen at; az elsoseik
annyian vannak, hoy szeket nem tudnak nekik keriteni, aztan
krealnak egy-ket targyat (van olyan "fo"iskola, ahol szegyenszemre
ez a szamitastechnika), aminek az a dolga, hogy rendet vagjon,
kidobja a nem odavalokat... Akkor mar korrektebbb ezt bemeneti
szuressel megoldani nem?

> Mint költségvetési tételt lényegtelennek tartom.

Mi koze ehhez a koltsegvetesnek?

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu