tanforum - Re: [Tf] Nepszamlalas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Nepszamlalas

  • From: "Kiss K�roly" <kiss.karoly AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Nepszamlalas
  • Date: Fri Dec 1 15:51:03 2000

-----Eredeti üzenet-----
Tárgy: Re: [Tf] Nepszamlalas

>En biztosan nem vallalnam el
>semmi penzert, fuggetlenul attol, hogy most van-e mas dolgom
>vagy sem. _Nem_tanari_ feladat.

Ízlések és pofonok különbözõk. Nálunk sem várják el. Én, mint tanár ebben
újabb lehetõséget látok a szülõkkel történõ személyes kapcsolatfelvételre.
Az SZMK-vezetõk sok esetben nem azok közül kerülnek ki, akik leginkább
képviselnék az átlagot. Így több õszinte hang juthat el az iskolába. Én
jelentkeztem, igaz nem kérdeztem mennyit adnak érte.
Kiss Károly.