tanforum - [Tf] Re: levlista

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: levlista

  • From: Tóth László <ltoth AT uze.net>
  • To: Tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: levlista
  • Date: Tue Nov 14 21:47:03 2000

"Dorozsmai Karoly"
<kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
2000.11.12. 10:28:09 +1h-kor írta:

> Udvozletem!
> Bedő Ferenc irta (10 Nov 00, 23:20) "[info] levlista" subject-u
> leveleben:
> gyerekeknek
>
> Engem 7-eseknek illetve 9-eseknek valo erdekelne -- sajna,
> eddig ilyet nem talaltam. Tegat_ csatlakozom a kerdezohoz :)
"Tegat_ csatlakozom a kerdezohoz :)"

> Udvozlettel:
> Dorozsmai Karoly
> kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu
>
> kdorozs AT ax.hu
> http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay

T.Sulinetesek!
Melegen ajánlom a dpg-t, amit úgy veszem ki sokan nem ismernek, de elhihetik,
hogy több, mint 130 000-en használják már Mo-on és nagyon ember-ill
gyerekbarát, a repülő galambbal. Teljesen ingyenes, annyi kell hozzá, hogy
fel kell telepíteni egy 1,3 Mb-os fájlt, amit levélmellékletben is
elküldhetek 360kb-os darabokban, de netről is letölthető, ha ismerik akkor
elnézést, ha nem akkor további magyarázatért forduljanak nyugodtan hozzám,
nem kell félni egy kis telepítéstől, minden (gyerek) meg tudja csinálni, jó
helpje is van, ami végigvezet a beállításokon.
--
Üdvözlettel: Tóth László
ltoth AT uze.net