tanforum - Re: [Tf] keres

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] keres

  • From: "Chi" <kikelet AT lezlisoft.com>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] keres
  • Date: Tue Oct 31 18:47:02 2000
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Kedves Baranyai ZOltánné!

Szivesen szólitanálak a keresztneveden, de sajnos nem tudom...
az asszonynevekkel mindig igy jár az ember :-)

> Számítógépemben tönkrement az egyik winchesterem.
> A szerelõ szerint 2 lehetõségem van:
> 1. Kürt Kft - 5 gigányi anyag lementése kb 500 ezer forint
> 2. Keresek egy badsectoros, de jó elektronikájú vinyót valahol...

Azért ideválaszolok, mert talán, amit leirok mások számára is
közérdekû lehet. Nekem is volt hasonló jellegû problémám jó két éve,
és Kürték nálam sem jöhettek szóba, s nekem is hasonló
megoldásra volt szükségem, mint neked. Találtam is egy nekem
megfelelõ vincsesztert, megérte érte elutazni a Balatonra. Ugy
találtam meg a megfelelõ vincsesztert, hogy irtam a HIX szak jellegû
levelezõlistáira - Guru, Webmester... és talán a Tippen is kértem
segitséget, ott van hirdetési rész is, oda biztosan fel lehet ilyesmit
irni, legalább is remélem, de elsõ megközelitésnek a Gurut és a
Webmestert javaslom. A listákhoz a közvetlen elérést nem tudom, de
itt nézzél körül:

http://hix.com

Ha megtalálod a megfelelõ listákat cimét, akkor ugy tudom, nem kell
feltétlenül a lista tagjának lenned, akkor is irhatsz be - a válaszokat
meg természetesen kérheted magánba.

Járj sikerrel, üdv: Ida ***

KIKELET 21 Szellemi Muhely - http://www.lezlisoft.com/kikelet
Csapo Ida -
mailto:kikelet AT lezlisoft.com
- ICQ: 44807859

  • [Tf] keres, Baranyai Zoltánné, 10/31/2000
    • Re: [Tf] keres, Chi, 10/31/2000