tanforum - [Tf] A Nemes T. versenyre jelentkezés megerősítése

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] A Nemes T. versenyre jelentkezés megerősítése

  • From: "Garamv�ri" Judit <garamjudit AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] A Nemes T. versenyre jelentkezés megerÅ‘sítése
  • Date: Tue Oct 17 07:45:36 2000

Tisztelt Cím!

A pécsi Leőwey Klára Gimnázium nevében elnézést kérek, de a
kiírás szerint nem ajánlva küldtem jelentkezésünket a Nemes
Tihamér Országos Középiskolai Számítástechnikai Tanulmányi
Versenyre.
Ezúton meg szeretném erősíteni a 2000. október 12-én
levélben már elküldött nevezésünket.

Köszönettel:
Garamvári Gáborné
iskolatitkár