tanforum - Re: [Tf] csokken a tanulok teljesitmenye

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] csokken a tanulok teljesitmenye

  • From: "Tepliczky Istv�n" <tepist AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] csokken a tanulok teljesitmenye
  • Date: Sun Oct 15 16:33:03 2000

Az a szomorú és elgondolkoztató, Környei Úr, aki hosszabb ideje a
közokatás közelében van erre csak most jött rá.
A kerettantervben többnyire azoknak a tantárgyaknak az óraszámait
csökkentették - a természettudományos tárgyakét -, amelyekből eddig
jobbak voltak az eredmények. Mi lesz ezután?
Érdekes az is, hogy a bérezés és az oktatás színvonala közötti
összefüggést is csak most fedezik fel. Ajánlanám Környei Úr figyelmébe
Beke Kata:Jelentés a kontraszelekcióról című könyvét a nyolcvanas évek
elejéről. Valóban az oktatási folyamatban, ha elromlk valami, akkor az
nem most jelentkezik, de azok a hibák , amiket erre még most rátesznek,
alok szerintem hatványozódnak.
Üdvötzlettel :
Tepliczky István