tanforum - Re: [Tf] szamlaadas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] szamlaadas

  • From: "Va'las Pe'ter" <Turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] szamlaadas
  • Date: Thu Oct 5 14:28:03 2000

Haliho!
On 5 Oct 2000, at 11:15, gilles wrote:

> Kezdo (pedagogus) vallalkozokenk erdekelne, hogy a suliban milyen
> teruleten lehetnek szamlaado? (tulora, bemutato ora, eloadas,
> tanterviras ... ?) Pelda, tapasztalat? Koszonom! Illés

Szerintem melyedj el a kozalkalmazottak jogallasarol szol (azt
hiszem, 1992-es) torvenyben, mielott fut-fat osszehordunk, esetleg
a kozoktatasi tv-ben is. Biztos nem adhatsz szamlat olyanrol, ami
a munkakori leirasodban, ill. a pedagogus torveny szerinti feladatai
kozott szerepel. Ilyen a bemutato ora. A tanterviras mar
otletesebb. A tulora szerintem nem oldhato meg. Tovabba a
vallalkozoi engedelynek is tartalmaznia kell a tevekenyseget.

Alapitvanyi iskolaban tanitottam ugy, hogy az egesz szamlaval
ment, de kozalkalmazottkent ez nem megy.

VP

  • [Tf] szamlaadas, gilles, 10/05/2000
    • Re: [Tf] szamlaadas, Va'las Pe'ter, 10/05/2000