tanforum - [Tf] Szo"r a hatamon :-)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Szo"r a hatamon :-)

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Szo"r a hatamon :-)
  • Date: Wed Oct 4 10:20:03 2000

Tisztelt lista!

Miutan mindenki jol kitargyalt mindenkit, es uj foldert kellett
letrehoznom, hogy attekinthessem az elmult napok termeset, ne'mi
intim bepillantast engedve a maganeletembe :-))) en is elarulok egy
dolgot azok kozul, amiktol felall a hatamon a szo"r.

> előtt. Elgondolkodtam rajta, hogy ha ez a kollegiális kapcsolat, akkor
> tanároknak kiszolgáltatott diákokkal való kapcsolat milyen lehet?
Na ez az. Amikor nehany e-mail alapjan elkezdenek kovetkeztetni
egy neten kivul letezo hus-ver tanar szemelyisegere, jellemere,
diakokkal valo kapcsolatara, szakmai alkalmassagara... :-( Habar
az idezetben ez nem kovetkeztetes, csak "elgondolkodas"
formajaban fejezodik ki, innen mar csak egy kis lepes sok minden.
Engem mar sokszor analizaltak nehany soros levelek alapjan, es
mar nem ejt ketsegbe a dolog, mert tudom, hogy az emberiseg igy
mukodik. :-(
Tisztelettel kerem, hogy ne induljunk el ezen a lejton!

  • [Tf] Szo"r a hatamon :-), Va'las Pe'ter, 10/04/2000