tanforum - Re: [Tf] Szoftverkereskedes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Szoftverkereskedes

  • From: Morvai Tibor <gtbmor AT gold.uni-miskolc.hu>
  • To: tanforum <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Szoftverkereskedes
  • Date: Fri Sep 29 10:02:04 2000

Kedves Lista!

On Thu, 28 Sep 2000, Boldog Ferenc wrote:

> Napokban kertek meg az egyik helyi altalanos iskolaban, hogy
> telepitsek a gepekre nehany (matematika, fizika, stb...) gyakorlo
> programot, amit most vasaroltak. A kezembe nyomott 4 db CD tok
> kinyitasakor majd hanyatt vagodtam. Mindegyikben egy db 1,44-es lemez
> volt. Jobban megvizsgalva, latszott, hogy "maszek" keszitesu, belul
> filc anyaggal belelt, sz?nes tintas printerrel nyomott boritolappal
> "diszitett". Ugy adtak el, hogy akar az osszes gepre telepitheto, de
> nem hajlando tobb gepre felmenni. Azota az igazgatono mar visszakerte
> a penzt.
> [...]

A levelironak teljesen igaza van. A modszer valoban alkalmas a fogyaszto
becsapasara es megtevesztesere.

De oda ahova igyekszunk ez szinten hasznalatos.

Elottem van egy CD tartora emlekezteto doboz, meretre ugyanaz, es benne
volt, de mar kidobtam, egy gyonyoru dizajnos 1.44-es floppy tarto muanyag
betet. Pontosan azert dobtam ki, hogy CD-khez hasznalhassam.
Tenyleg nagyon jol nezett ki, izleses, stb.
Csak nem ertettem minek ez a nagy felhajtas egy disk miatt.
A borito nyomdai termek, szep szines, profi munka.
Egy nagy multinacionalis Internet szolgaltato nemetorszagi
reszlegenek valamifele Internetes programja van rajta. Nem tudom mi, mert
1.44 nem sok hely.
A ceg nevet nem szivesen irnam le, de ha valaki maganban megkerdi megirom.

Egyebkent kellemes hetveget kivanok mindenkinek!

Morvai Tibor