tanforum - Re: [Tf] karacsonyi musor

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] karacsonyi musor

  • From: "Kiss Károly" <kiss.karoly AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] karacsonyi musor
  • Date: Tue Sep 26 21:37:03 2000

Az IT Stúdió Kft. (tel/fax: 62/450-729; levélcím: 6701 Szeged, Pf.: 784)
ajánlata:
1. Ünnepeljünk együtt! - Több, mint 500 költemény, minden iskolai alkalomra
bőséges kínálatot biztosít. Ára: 1200 Ft + ÁFA.
2. Strung Jánosné (szerk.): Ünnepi forgatag. - Forgatókönyvek, versek,
prózai művek, dalok, teljes műsortervek iskolai ünnepségek rendezéséhez.
Ára: 1200 Ft + ÁFA.
Tavaly év végén leadtam egy megrendelést, amire nem érkezett válasz. Később
én feledkeztem meg róla. Magam tehát nem ismerem, csupán az ismertetőből
idéztem. Próbáld meg, hátha nagyobb sikerrel jársz. Ha beválik,
észrevételeidet örömmel fogadnám.
Kiss Károly