tanforum - Re: [Tf] szakvizsga

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] szakvizsga

  • From: "bdkoll-bdtf" <bdkoll AT rik.bdtf.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] szakvizsga
  • Date: Mon Sep 25 11:48:03 2000

Hello!

Szakvizsgat csak felsooktatasi intezmenyben tehetsz, igy szerintem az arra
valo felkeszitesnek is ott kell lennnie (ha csak valakivel nem kotottek
megallapodast a beszamitasra).
Igy mindenkeppen egy felsooktatasi intezmenyt kell keresned! Azt hogy milyet
tok mindegy, hisz a torveyn szakvizsga es szakvizsga kozt nem tesz
kulonbseget (tiszta jo nem:) az alap (legmagasabb) vegzettsegre epul (arra
kapsz kiegeszitest).

Altalaban tranev elejen kezdodonek, de keresztfeleves is lehet. Szerintem a
hozzad legkozelebbi intezmenyben erdeklodj!

Bende Imre