tanforum - Re: [Tf] nok es online aktivitas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] nok es online aktivitas

  • From: Boldog Ferenc <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] nok es online aktivitas
  • Date: Sat Sep 23 19:23:03 2000

Hello!

Haat... igen. A nok ritkan vannak online, de ha egyszer beindulnak,
akar 4 db levelet is irnak egymas utan. ;-)
A sok kerdesre a valaszt, szerintem Te magad talalhatnad meg
leginkabb. Online szokasaid ele ha pl. tukrot tartasz. :-)Ez ugy
nagyjabol egyezik is az atlaggal.
En a nokkel kapcsolatban elsosorban nem az online aktivitasukra
szoktam figyelni. Inkabb szepsegukben gyonyorkodom.
Egyebkent, hogy valami konkretabbat is valaszoljak.
Tapasztalatom szerint az altalad emlitett szazalekok, kb. stimmelnek
is. Szamitastechnikai iranyultsagu osztalyainkban, evente valamelyest
emelkedik a lanyok aranya.

--
Udv:
Boldog Ferenc