tanforum - Re: [Tf] tovabbkepzes

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] tovabbkepzes

  • From: Nagy László <nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] tovabbkepzes
  • Date: Thu Sep 14 15:14:03 2000

> Adott egy kollega, aki meg nem jart tovabbkepzesre. Nem is
> nagyon akar. DE! Meggondolatlanul elkezdett egy ECDL
> tanfolyamot maganerobol, s mar 5 vizsgan tul van. Nem a penze
> utan fut, hanem szeretne, ha ujabb tanfolyam nelkul, kvazi ezt
Hello !
Én most csináltam meg saját erobol (pénzbol) tanfolyam nélkül az egészet.
Elég csak vizsgázni.Még szept. 31-ig van a Népszavának az akciója
(www.nepszava.hu ), hogy kedvezményesen (diákáron lehet megcsinálni és ott
van egypár cég is aki alkalom esetén a vizsgadíjat is visszadja.
Viszlát
Nagy László