tanforum - [Tf] 1 szelet kenyer

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] 1 szelet kenyer

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: "Tanforum" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] 1 szelet kenyer
  • Date: Tue Sep 12 02:08:02 2000

Udv!

Uj gyakorlat honosodott meg hetfotol a menzan.

Mindenki csak 1 szelet kenyeret _kap_. Nema'm
elvesz, a kezebe nyomja'k. Vege a regi szep idoknek, mikor
me'g rovid szemrevetelezes utan valasztani lehetett, es
tobbet is. Megvalosult a demokracia: mar pilis sincs, mindenki
szep egyforma /a masikeval egyforma/ kenyeret kap, olyan
teglalap keresztmetszetut, celofanbol elohuzva. Biztos dragabb,
mint a hagyomanyos fajta, es egy konyhast is lekot, aki
osztogatja. De lehet, hogy csak addig, amig meg nem tanuljuk.
Bevallom, regen en mindig tulleptem a leendo kvotat. Nem
atallottam 3 szeletet is megenni /hogy kibirjam hazaig/.
Lehet, hogy az ilyenek miatt vezettek be. Igaz ugyan, hogy
többen nem ettek egyet sem. Na de ha ezen teny
miatt meg lehet uszni kevesebbol is, mint ahanyan eszunk...

Nem tudjuk, hogy csak most e'rt el hozzank a valtozas szele
/mashol mar bevett gyakorlat/, vagy mi vagyunk e teren az uttorok?

Koncz Endre