tanforum - [Tf] alt.isk.oraszamok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] alt.isk.oraszamok

  • From: "sulinet" <suli5084 AT pecs.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] alt.isk.oraszamok
  • Date: Fri Sep 8 12:03:03 2000

Kedves Kollegák!
Kérem, aki tudja, írja meg nekem, hogy normál általános iskolában mennyi a
kötelezo óraszám ebben a pillanatban minden tantárgyból. Nagyon sürgos!
A dokumentumokból kinyomozhatatlan, mert az 5.6. osztályra az 1990 -ben
kiadott "Az általános iskolai nevelés és oktatás terve", 7.8.-ra a NAT
vonatkozik, ami pedig százalékos arányokat tartalmaz.
Én mezei tanárként nem tudom ezeket normálisan átfordítani heti óraszámmá,
de reménykedem, hogy van köztünk olyan iskolaigazgató, aki ezen átküzdötte
magát hivatalból.
Ui. Jöhet a válasz a listára egyenesen, mert lehet, hogy másokat is érdekel.
Üdv
Elza

Sólyomné Baranyai Elza
ANK 1. sz Ált. Isk. Pécs

  • [Tf] alt.isk.oraszamok, sulinet, 09/08/2000