tanforum - Re: [Tf] Tanitasi nap

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Tanitasi nap

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Tanitasi nap
  • Date: Sat Aug 26 00:48:03 2000

Udv!

Feladó: Dancsó Tünde
<dancso AT matavnet.hu>
> A tanitasi napokra vonatkozo allitas igaz.
> Nekunk is elmondta'k, de forrast nem tudok.
> Szerintem benne lesz a kovetkezo Iskolaszolgaban.

Megjegyzeseim:
1. Iskolaszolga nevu kozlonyt nem ismerek :-)
Ilyesminek a Magyar Kozlonyben vagy az Oktatási
Kozlonyben van a helye /erre vonatkozott a kerdesem/.
2. Mife'le idozavar ez? A tanitas _nelkuli_ munkanapok
felhasznalasat gondolom mar sok helyen eldontotte a
nevelotestulet, mi epp ma. A fenti info lenyegesen befolyasolja
ezt is!

Az eredeti kerdes tovabbra is valaszra var.

Koncz Endre