tanforum - Re: [Tf] laptop

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] laptop

  • From: "Farago' Istva'n" <farago AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] laptop
  • Date: Fri Aug 25 06:25:03 2000

Ferenc Turoczi wrote:

> Kedves Kollegak!
>
> Gondolom van valaki a listan, aki szakkozepiskolaban tanit, es
> iskolajuk a vilagbanki program kereteben hozzajutott egy
> Toshiba laptophoz.
>
> No, ez utobbival van egy kis gondom:
> a belso modemmel keptelen vagyok csatlakozni az internetre.
>
> A beallitasok a helpdesk-kel egyeztetve vannak, megis a felhasznalo nev
> es jelszo ellenorzeset kovetoen allandoan a "Nem lehet csatlakozni"
> uzenetet kapom.

Valoszinuleg a modem nem MATAV-engedelyes, ami azt jelenti, hogy nincs
benne atkotes. Ezt ugy lehet ellenorizni, hogy faxot kell kuldeni
valakinek. Ha jol atmegy, az atkotessel lesz a hiba.
Ezt az atkotest a fali telefoncsatlakozon is meg lehet ejteni, de mar
elfelejtettem, hogyan. Van a Jozsef koruton egy szamitastechnikai kis
uzlet a Kissaletrom es a Jozsef utca kozott, ott megmondjak, ha szepen
kered ;-)

udv
Farago Istvan