tanforum - Re: [Tf] Qbasic4

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Qbasic4

  • From: Koncz Endre <koncze AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Qbasic4
  • Date: Tue Aug 1 09:55:49 2000

Udv!

> Egy 70 éves

kor nem szamit :-)

> Ha tud valaki címet, amiről le lehet, tölteni, vagy
> beszerezhetőségi helyet

Szerintem ilyet nem fog talalni boltban sem.
A DOS-ban 1.x -es verziora emlekszem. Amit hasznaltam az 4.5 -os volt.
Kulon vettuk meg anno. Nem teljesen kompatibilis a DOS-ban levovel.

HELYETTE: javaslat: hasznaljon _free_ programot.

Az Uj Alaplap 1999.szeptemberi szamanak CD mellekleten rajta vannak
felszabaditott, immar free programok:
Turbo C 1.0 1.5 2.01
Turbo Pascal 1.0 3.02 5.5
Mondjuk a Pascal 5.5-tel mar tud mit kezdeni.
Ha nem fe'r hozza a CD-hez, akkor megtalalja a
http://community.borland.com
honlapon, a bal szelen kivalasztja a Museum pontot (egybol a
http://community.borland.com/museum). regisztraltatja magat es
tolt.

Egyebkent az Uj Alaplap 1999.novemberi CD mellekleten rajta van
egy FreePascal nevu ingyenesen hasznalhato program is

Koncz Endre

  • Re: [Tf] Qbasic4, Kónya István, 08/01/2000
    • Re: [Tf] Qbasic4, Koncz Endre, 08/01/2000
    • <Possible follow-up(s)>
    • Re: [Tf] Qbasic4, Kiss Sa'ndor <kisa AT matavnet.hu>, 08/07/2000