tanforum - Re: [Tf] valaszido (OT)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] valaszido (OT)

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] valaszido (OT)
  • Date: Sat Jul 15 16:30:04 2000

Tisztelt Kollegak!

> Normál levélre tapasztalataim szerint nem válaszolnak - cégnek sem
> (egyébkénrt általában a szerveknek altalában tudomásom szerint
> harminc napon belül kell válaszolni)

Mivel mar a masodik valaszban szerepel (es egyebkent sincs tul
nagy forgalom), ezert megnyugtatasul :-) kozlom, hogy a normal
level az en fogalmaim szerint mindazt magaban foglalja, ami nem e-
mail. A jelzett levelet ajanlottan, tertivevenyesen adtam postara,
remelem igy valaszol valaki. Ha nem szuletik valasz, akkor a
levelet, ha kapok valaszt, akkor annak lenyeget megosztom
mindenkivel. (Remelem legalabb egyvalaki kivancsi lesz ra.)

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.