tanforum - [Tf] rendszer nelkuli rendszergazda

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] rendszer nelkuli rendszergazda

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>, <1let AT csete.sulinet.hu>, <techinfo AT lista.sulinet.hu>
  • Subject: [Tf] rendszer nelkuli rendszergazda
  • Date: Mon Jul 3 14:09:16 2000

Sziasztok!

Engem is utolért a végzet, rendszer nélküli rendszergazda lettem.
A fő-főigazgató bejelentette, hogy a továbbiakban más lesz a
rendszergazda. Indoklás: nincs. A lényeg: a szakmai munkám ellen
semmi kifogás. Akkor ki lehet találni, hogy mi nem tetszik.
A mocskos részletekkel nem óhajtok senkit untatni.

Szóval mivel szeretem csinálni a rendszergazdaságot, még talán
a tanításnál is jobban, így ha tudtok egy gazdátlan rendszert,
szóljatok. Nem lényeg a főállás, tanárként még megtűrnek, bár
azt remélik megsértődök és elmegyek.

gusty

  • [Tf] rendszer nelkuli rendszergazda, Ladanyi Gusztav, 07/03/2000