tanforum - [Tf] lithiumbromid - hoszivattyu

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] lithiumbromid - hoszivattyu

  • From: Bertók Csaba <bertok AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] lithiumbromid - hoszivattyu
  • Date: Tue Jun 27 07:21:17 2000

T lista!

Keresek vízgőz-líthiumbromid hűtőközegpárhoz hőszivattyú méretezésében
alkalmazható táblázatokat , illetve diagramokat.

Feltételezem hogy ez az ammónia-víz közegpárhoz hasonló

" i - kszi" (hőtartalom - koncentráció) diagram alapján lehet méretezni

Az újabb energiahordozó áremelés, valószínüleg 10 évnél rövidebb időre hozza
a megtérülést, igy valószínüleg célszerű lenne ezzel a fűtési móddal
foglalkozni, tanítani a fizikai alapokat, kisérletezni ilyen eszköz
létrehozásával.

Minden tanácsot szivesen fogadok!

Sajnos ma hazánkban nem lehet (vagy csak én nem akadtam rá) olyan korszerű
szakirodalmat beszerezni amelyik erről szólna.

A piacgazdaság sajnos megette az egykor igen korszerü és elfogadható
áron kinált műszaki könyvkiadásunkat.

Elnézést kérek hogy nem teljesen a lista témájába vágó kérdéssel zalklatom a
listatagokat, de én ennek a listának lévén a tagja, ezért innen kérem a
megértő segitséget.

Üdv:
Csaba
Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
4300 Nyírbátor. Dózsa György utca 4.sz.
lakás: (36) 42-282-479 mobil: (36) 60-475-650
iskola:(36) 42-281-297
bertok AT matavnet.hu

  • [Tf] lithiumbromid - hoszivattyu, Bertók Csaba, 06/27/2000