tanforum - Re: (Fwd) Re: [Tf] digitalis arckepacsnok :-((

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: (Fwd) Re: [Tf] digitalis arckepacsnok :-((

  • From: Morvai Tibor <gtbmor AT gold.uni-miskolc.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: (Fwd) Re: [Tf] digitalis arckepacsnok :-((
  • Date: Mon Jun 26 10:51:14 2000

Kedves Ida!

Persze, termeszetesen tegezodunk de azert holgyeknel szoktam varni, hogy
ok javasoljak. :-)

Szoval olvastam en a Tanforumon az URL-t es ki is probaltam, ez jott
vissza akkor is es most is:

Forbidden
You don't have permission to access /html/ on this server.

Apache/1.3.12 Server at www1.neumann-haz.hu Port 80

Ezutan irtam Neked.

Ha egyebkent ez az eredeti link amit senki nem kuldott el neked akkor
kuldom:

http://www.irodalmiakademia.hu

Koszonom, hogy valaszoltal.
Szervusz,