tanforum - Re: [Tf] iskolaosszevonas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] iskolaosszevonas

  • From: "Risko Agnes" <ragnes AT sziszki.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] iskolaosszevonas
  • Date: Thu Jun 22 11:40:36 2000

Nalunk iden vezettek be, hogy vallalkozasban takaritanak a
suliban. A vallalkozo alairt egy szerzodest, miszerint a regi
takaritokat legalabb egy evig foglalkoztatja, es a beruket nem
csokkenti. Nem tudom, mennyivel olcsobb ez az iskolanak,
de ugy sejtem, hogy megeri, ugyanis a vallalkozonak fizetett
dijat nem terheli tbj meg munkaadoi jarulek meg hasonlo
nyalanksagok. Minosegcsokkenest nem tapasztaltam, szerin-
tem legalabb ugyanolyan jol dolgoznak, mint eddig (vegulis
ugyanazok az emberek). Csak most mar egyenruhaban dol-
goznak es a tisztitoszereket kis kocsin hordjak magukkal.

Agnes

...because we need a place, where stars aren't cold
because we need a place, where our memory will live
because we need a place, a yearning, to which we belong
because we need a place, where sometimes we dream about something else...