tanforum - Re: [Tf] Utolso het

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Utolso het

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Utolso het
  • Date: Thu Jun 15 10:10:16 2000

Tisztelt Kollegak!

> Csak egy kerdes es *csak* az valaszoljon, akinek *igen* a valasza:
>
> Van olyan iskola, ahol ezen a heten komoly tanitas folyik (az
> erettsegiken kivul)???
>
> (Csak azert teszem fel a kerdest, mert sokszor ment a listakon a tanev
> hosszabbitasanak problemaja es ugy latom a helyi viszonyok alapjan,
> hogy ez a het gyakorlatilag zero erteku oktatasi szempontbol).

Velemenyem szerint az utolso het mindig utolso het.

Nyilvan uj anyagot nem lehet ekkor tanitani, de bizonyos
esetekben nehany diak jegyerol ertelmesebben lehet donteni az
utolso het orain. (Mindig van siro-rivo diak, aki aztan altalaban nem
tud bizonyitani... de a lehetoseget megkapta.) Persze az adott
helyzettol fugg, hogy ki mivel tolti el az idot. Van ugy, hogy
elmennek fagyizni vagy elmennek a strandra, de ezt evekkel
ezelott is megtettek, amikor korabban zartunk.

Azt tartottam nehany eve butasagnak, amikor mondjuk szerdan
volt az osztalyozo. Amiota az ev utolso tanitasi oraja utan van, az
aktualis helyzetnek megfeleloen lehet eltolteni az utolso perceket.

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # JATE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.