tanforum - Re: [Tf] Rendszergazda tabor 2000

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Rendszergazda tabor 2000

  • From: "sulinet" <suli5084 AT pecs.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Rendszergazda tabor 2000
  • Date: Wed Jun 14 12:48:18 2000

----Eredeti üzenet----
Feladó: Ladanyi Gusztav
<gusty AT csete.sulinet.hu>
Címzett:
tanforum AT sunserv.kfki.hu

<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Dátum: 2000. május 25. 12:03
Tárgy: [Tf] Rendszergazda tabor 2000

Kedves GUSTY!

A Velencei taborral kapcsolatosan meg kivanom jegyezni a kovetkezoket.

Kitoltott jelentkezesi lapomat faxon idoben elkuldtem ,de valaszt meg nem
kaptam.(Aggodok...)

Fokeppen Windows NT szerverrel kapcsolatos dolgok miatt jelentkeztem es nem
szeretnem
azt a nehany napot nagyon elaprozni, mert felek, hogy igy is rovid az ido a
kerdeseim megvalaszolasara.

Lehet, hogy emiatt sok masbol kimaradok, amit nagyon sajnalok, az idot
eredmenyesen szeretnem kitolteni.

Lehet-e ennyire valogatni, mert ez a programbol szamomra nem derult ki?

Tisztelettel
Szabo Laszlo
suli5084 AT pecs.sulinet.hu

  • Re: [Tf] Rendszergazda tabor 2000, sulinet, 06/14/2000