tanforum - [Tf] Re: Munkakori�leiras

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Munkakori�leiras

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Munkakori leiras
  • Date: Wed Jun 14 06:54:45 2000

Ladanyi Gusztav wrote:

> Ezúton kérek mindenkit, akinek van ilyen, hogy küldjön egyet nekem
> is, és én név és cím nélkül kiteszem közszemlére okulás végett.
Tenyleg! KULDJETEK!!!!

Az 1LET-ben Terjek Balazs kezdett foglalkozni ezeknek az
osszegyujtesevel, de sajnos o sem jutott sokra. A sajat boromon is
tapasztaltam, hogy az ilyen gyujtesek tobbnyire akkor erdeklik az
embereket, amikor kapni akarnak valamit, nem akkor, amikor egy icipicit
tenni kellene erte. Balazsnak sem sokan kuldtek el. Pedig tenyleg
hasznos lenne, es a kiadvanynak is reszet kepezne.

Szerintem erdemesebb az 1LET listan folytatni, mielott megint
leszakbarbarozza a listat valamelyik nagyeszu allamtitkar.

Udv
VP