tanforum - [Tf] A tanarok minosege

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] A tanarok minosege

  • From: "feherp" <feherp AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] A tanarok minosege
  • Date: Fri Jun 9 10:40:39 2000

Sziasztok!

>Peter, azokkal a felvetelikkel nem az volt a baj, hogy gondolkodni
>kellett... Az, hogy aki osszeallitotta, osszetevesztette az IQ
>tesztet es a hatodikos (nem altalaban! Hatodikos!) felvetelit
>egymassal. Ez nem ugyanaz!

Bizonyara igazad van, itt a jelenseg az erdekes. Tudod, nem akartam azt a
peldat meselni :-),
amikor tablazatkezelo tanfolyamon a szazalekszamitast tanuljuk, es nem ertik
a kollegak, miert nincs erre kulon fuggveny.
Anelul persze nem tudjak megoldani.

Ti ertitek????? :-)))))))))))))))))))

Bocs, hogy eltertem a tematol, azert egy alapveto gond az oktatasban a
tanarok minosege. Ezen penz nem segit,
mert annyit nem koltenek ra... Most kaptam nehany szakdolgozatot biralatra,
amiket el kell(ene) olvasnom, biralatot irni,
kerdeseket feltenni, elmenni a vizsgara, stb. A dijazas: 1000 Ft/dolgozat,
persze ez brutto.
Errol biztos Zsako Laci is tudna meselni.
Ez tavolrol osszefugg a tanarok helyzetevel is, es az elozo thread-del is
talan.

Udv:
FP

  • [Tf] A tanarok minosege, feherp, 06/09/2000