tanforum - [Tf] Re: Dohanyzas (Re: [Tf] mulasztas)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Dohanyzas (Re: [Tf] mulasztas)

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: Dohanyzas (Re: [Tf] mulasztas)
  • Date: Tue Jun 6 08:52:17 2000

Tisztelt Kollegak!

> En azt tanultam szamitastechnikabol, hogy az adatbazisban nem
> ta'roljuk a redundans, mas adatokbol kiszamithato ertekeket.:-)
> Szerintem a naplo egyuttal nyilvantartas is, mert minden hianyzasi
> adat kinyerheto belole. Persze munkaval, de ezt csak akkor kell
> elvegezni, ha valakinel mar gyanus, hogy kozelit a 20%-hoz...

Ezzel nem ertek egyet. Nem tartom jo otletnek, hogy most
mindenki nekialljon szamolgatni, azonban sokkal inkabb utalatos
helyzet, ha az egyik "vegigszamolt" es igy osztalyozhatatlan diak
azt mondja, bezzeg XY is ugyanannyit hianyzott, csak a tanara
lusta vegigszamolni. Tehat egyenlo mercevel csak ugy lehet merni,
ha nekiulunk es megszamoljuk.

Gondoljuk meg, itt nem babra megy a jatek! Az osztalyvizsga
minden targybol nem kis feladat! Szoval vagy mindenki szamoljon,
vagy senki! (Ma reggel dolgozatiratas kozben megszamoltam az
aktualis osztalyet: a csucs 12 ora volt, s osszesen 66 orank lesz...)

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # JATE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.