tanforum - Re: [Tf] Market Invest

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Market Invest

  • From: "TANINFO Bt." <taninfo3 AT alarmix.net>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Market Invest
  • Date: Mon May 29 10:11:34 2000

-Eredeti üzenet----
Feladó: Szalayne Tahy Zsuzsa
<sztzs AT aeg.c3.hu>
Címzett:
tanforum AT sunserv.kfki.hu

<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Dátum: 2000. május 24. 9:56
Tárgy: Re: [Tf] Market Invest

>Szia!
>

>Azt mondtak, hogy OK a GYARTOK! es ezert csak 5600 Ft, es nem akarjak
>boltokban terjeszteni.
>
>Kerdes: Tenyleg ok csinaljak?
>
>--
> Szalayne Tahy Zsuzsa
>
> sztzs AT aeg.c3.hu
>sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu
> Ady Endre Gimnazium
>
>Melyik cégrol van szó? Az Intelligens Technológiák.. tényleg komoly cég,
Hundidact Szövetség, Magyar Szakképzési társaság stb. oszlops tagjai. Ilyen
jellegu szoftvereket egyébként logikus nem kereskedelemben forgalmazni, mert
nem lehet rendesen teríteni, és sajnos nincsenek speciális boltok. Hogy
tényleg ok-e a gyártók, vagy az ügynök saját szakállára hozzátesz a
csomaghoz mást is, azt ellenorizni kell )én eddig úgy tudtam, ok inkább
drága szoftvereket forgalmaznak). A szoftvereik általában izraeli eredetuek,
magyarítottak, de talán vannak már teljesen saját fejlesztésuek is. Ezzel
nem azt mondtam, hogy érdemes megvenni, de meg lehet oket nézni.
Juhász Ágnes