tanforum - Re: Re: [Tf] kerettanterv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re: [Tf] kerettanterv

  • From: "tte" <tte AT fok.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re: [Tf] kerettanterv
  • Date: Sat May 27 12:53:01 2000

Gracin Marko irta:

>Nem vagyok szakmai szervezet, de peldaul egy kivonatot nem lehetne eset-
>leg a listan lezajlott vitarol valahogy eljutottatni?

Eddig tobbszor hivatkoztam a listara illetve az informatika gondjaira,
tobbek kozott eppen ebben a testuletben.

Temeszetesen lehet, ha valaki osszefoglalna, maganban elkuldene,
megkoszonnem. Ugyanakkor ezen a forumon alapvetoen a szakmai szervezetek
velemenyet lehetne kepviselni. Azt gondolom, az ISZE kozvetithetne a lista
hangjat. Ennek lehetne ereje.

> Hatarido: legkesobb hetfon.
>Jellemzo, ezek az iskolai hataridok.
Jogos, ettol szenvedunk valamennyien. A Kozoktatspolitikai Tanacs SZMSZ-e
rogziti, hany nappal kell az ules elott ertesiteni a resztvevoket.
Emlekezetem szerint soha egyetlen kormanyzat sem tartotta ezt be.

>En peldaul csak veletlenul olvasom a
>listat, sokan viszont _szombatnak_ tartjak ezt a napot.
Ugye ismered a viccet rabbirol, amint penzt talal szombaton az uton.
Lehajolhat-e erte? (A poen: jobbra neztem szombat, balra neztem szombat, de
kozepen, az uton nem volt szombat.)

Miklo'si La'szlo'
Tortenelemtanarok Egylete
tte AT fok.hu