tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Nyelvtanári levelezõlista.

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Nyelvtanári levelezõlista.

  • From: "Hevenyine Kati" <hevenyin AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Nyelvtanári levelezõlista.
  • Date: Mon May 8 09:31:10 2000

From: "Dorozsmai Karoly"
<kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
To: Tanfórum
<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Date sent: Mon, 8 May 2000 08:14:06 +0200
Subject: [Tf] Re: [Tf] Nyelvtanári levelezõlista.
Send reply to:
tanforum AT lists.kfki.hu

> Udvozletem!
>
> Kiraly Peterne irta (8 May 2000, 7:48)
> "Re: [Tf] Nyelvtanári levelezõlista." targyu leveleben:

> ... amire néha úgy magától is feliratódik az ember :)) és leiratkozni,
> léeiratódni :))) elég nehéz... :(
>

> --
> Viszlat: D. Karoly

Pont most vittem le a németeseknek kinyomtatva, de Viszlai Anikó
szerint ok mar rajta vannak. Es ha mar szot kaptam Karcsi!
Szeretnem lenyugozodesemet kifejezni Neked! Megpedig azert,
mert en (mint egy kis pont a vilagban) csutortokon delelott Toled
ertesultem az i love you virusrol - es a hetvegen mast sem
hallottam a hirekben, mint azt, hogy hol milyen karokat
okozott.Kulonlegesnek talalom a dolgot!!! A Firkaban ezt a fentihez
hasonlokeppen megirnam - ugye nem venned zokon?
Koszi. Hevenyi Kati