tanforum - RE: [Tf] Debreceni e-mail-cim.

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] Debreceni e-mail-cim.

  • From: "Balla, Imre" <Imre.Balla AT scala-sae-rnd.ch>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] Debreceni e-mail-cim.
  • Date: Sat Apr 29 12:07:40 2000

> Ha jól tudom, suli417

> En a server.pechy-debr.sulinet.hu
> alapjan beirtam a bongeszobe
> www.server.pechy-debr.sulinet.hu

Mindketten jol tudjatok, egyebkent ilyen ugyes-bajos dologban talan ez a cim
is segit:
http://www.talpak.org/irc/keres.html

Péchy Mihály Mûszaki Középiskola
4024 Debrecen Varga u. 5.
Tel: 52/349- 853
Fax: 52/349- 884
Felelôs:Németh István ig.h
E-mail:
suli417 AT debrecen.sulinet.hu
Megj: URL: http://www.pechy-debr.sulinet.hu/

Szinten sulinetes cimeket lehet benne keresni, dns, cim, vagy nev alapjan,
akar toredekek szerint is (pl cimnel: Debrecen, akkor kiirja az osszes
debreceni iskola cimet, ami megtalalhato az adatbazisban). Sajnos az
adatbazis nem teljes, de ahogy tudom, bovitem.

udv
Horcsog