tanforum - [Tf] Tavaszi szunet a sulineten

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Tavaszi szunet a sulineten

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu, techinfo AT lista.sulinet.hu
  • Subject: [Tf] Tavaszi szunet a sulineten
  • Date: Fri Apr 21 13:11:31 2000

Sziasztok!

Nem tudom, melyik listan jelent meg, de levelben is megkaptak a iskolak
a Sulinet tavaszi szunet rendezvenysorozatat Ezek kozul az elso egy
veblapkeszito verseny volt a Petofi csarnokban.
A vegeredmeny megtalalhato a
http://irisz.sulinet.hu/eletmod/tavasziszunet/honlap.html cimen.

Nem tudja valaki, hogy kik voltak a biralok es mik voltak a biralati
szempontok?

Ami engem nagyon zavar, az az olvashatosag. Mar a verseny kiirasa is
olvashatatlan meretu betukkel tortent, a jelentkezesi lapon nem lattam,
amit beirtan, olyan kicsik voltak a betuk (aztan a ket jelentkezo
csapatunkbol az egyik elveszett - az, amelyiknek az adatait ketszer is
elkuldtem, es visszajelezte, hogy sikeres volt a muvelet).
De az elkeszult munkakra is nagyon jellemzo az olvashatatlan meretu
betu, ezen felul az elso helyezett csapat fekete alapon szurke betukkel
dolgozott, ami nem nez ki rosszul, de csak akkor olvashato, ha kijelolom
a szoveget.
A masodik csapat munkaja erdekes, de tartalma csak annyi, hogy Frei
Tamas, A riporter es egy virag szeru kep. Ezek usznak be a kepernyore,
aztan semmi tobb.

Egyebkent ugyesek a keszitok, de mi volt a lenyege a versenynek, ha a
tartalom es a lathatosag nem volt szempont?

(A diakjaim ott voltak, de en nem, igy az o velemenyuket meg nem tudom)
--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu
sztzs AT mail.ady-bp.sulinet.hu