tanforum - [Tf] Kerettanterv - kerdoiv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Kerettanterv - kerdoiv

  • From: "Lutter Andras, Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi" <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Kerettanterv - kerdoiv
  • Date: Fri Apr 14 13:54:42 2000

Kerdoiv-kezdemeny

Ne valaszolj REPLY-jal!

Nos, hat kezdjuk el felmerni az igenyeket. Ha van kedved, valaszolj, es ha
agitacios hanulatod is van, kerdezz meg kollegakat, es irj az o nevukben is.
Kuldd el nekem magan-levelben, ha eleg valasz erkezik, kuldom az osszesitest.

A kerdesekre igen - nem valaszokat lehet adni.

1. Elegedett vagyok a tervezett kerettantervi rendszerrel:
2. Elegedett vagyok a kotelezo oraszamemelesi tervezettel:
3. Hajlando lennek tenni a kerettantervi rendszer ellen:
4. Hajlando lennek tenni a kotelezo oraszamemeles ellen:

5. Hajlando lennek tanitasi idoben beszuntetni a munkat:
6. Hajlando lennek erettsegi idoben beszuntetni a munkat:
7. Hajlando lennek (kello tamogatottsag, es elorelathato karokozas
lehetosege eseten) felmondasomat benyujtani*:

(* ez az alternativa eddig nem szerepelt. Ha iskolankent 10-20% el ezzel a
lehetoseggel, 1 honapos felmondasi ido eseten ez nagy fenyegetetttseg lenne,
ennyi ember nem potolhato)

Ha van jobb otleted a kerdoivre, ird meg.

Ha jonak talalod, valaszolj.

Irj az en cimemre (ne REPLY-jal!!!), az osszesitest vallalom.

(rmgadmin AT rmg.c3.hu)

Szoval?

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu

  • [Tf] Kerettanterv - kerdoiv, Lutter Andras, Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi, 04/14/2000