tanforum - [Tf] Iskolak a NET-en

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Iskolak a NET-en

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Iskolak a NET-en
  • Date: Tue Apr 11 21:49:30 2000

T. Lista!

Zsamboki Nora irta No subjec targyu leveleben:

> tudtok-e informaciót adni arról, hogy a Sulineten keresztül hany
> altalanos iskola kapcsolodik az Internetre. /Szazalekos ertekben
> eleg lenne./

A valaszt en sem tudom. De ne'mi utanajarassal _becslest_ vegezhetsz.

/Ha a levelzo szettordelne' a kovetkezo cimet, akkor is egybe kell irni!/
http://www.sulinet.hu/cgi-bin/db2www/lm/frame/cikk?id=210&kat=c

helyen megtalalod az OM altal felugyelt iskolak cimjegyzeket. Tobb
fajta formatumban. Excelben a sorok szamozasa segit.

http://www.kfki.hu/education/iskola.alt.html

helyen megtalalod a halozaton levo altalanos iskolakat. Itt is
szamolnod kell. Ez a lista sem teljes. Van aki nincs rajta, de hasznalja,
es van aki rajta van, de nem hasznalja.

Utana mar csak egy osztas... :)

A kapott szam kifejezi-e azt, amire kivancsi vagy?
Pl ezek miatt:
- az 1200 fo"s e's a 120 fo"s iskola is egynek szamit. Jobb me'ro"
szam lenne "a tanulok hany %-a hasznalja az internetet?"
- milyen szolgaltatasokat hasznal? Példaul, ha minden nap du lekapcsoljak
a szervert masnap reggelig :-(

Jo lenne, ha egy illetekes _forgalmi adatokra_ hivatkozva mondana
hivatalos adatot, mert ez sokunkat erdekelne.
/mert egyebkent az a valasz, hogy mintegy 1500-1600 iskola lett
bekotve eddig/

Koncz Endre

Ui: Talan Fracz Jozsef /Subject: Alternativ iskolak/ is elindulhat az elso
cimen.