tanforum - Re: [Tf] Re: Fekete Istvan eletrajz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: Fekete Istvan eletrajz

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Re: Fekete Istvan eletrajz
  • Date: Sun Mar 26 05:32:18 2000

Udvozletem!

Vajai Csaba irta (25 Mar 00, 22:12) "[Tf] Re: Fekete Istvan eletrajz" targyu
leveleben:

> Elnezest a temaert, meg az ev elejen vetodott ez fel, viszont epkezlab
> Fekete Istvan eletrajzot azota sem sikerult felkutatnom a halon.
> Nagyon orulnek, ha valaki utba igazitana, vagy -ha van neki- elkuldene
> nekem.

En vetettem fel, mert anagyobbik lanyomnak kellett az
iskolaban... Amit talaltam -- olyan reszletessegben, ami a
lanynak magyarora kellett -- kitetem a lapomra:
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay/fekete-istvan.html
(Itt megtalalod, honnan es kitol szereztem informaciot, esetleg
oket is meg lehet keresni...)

Sok sikert!

--
Udvozlettel: