tanforum - [Tf] Re: Szabadido szervezo

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Szabadido szervezo

  • From: "feherp" <feherp AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: Szabadido szervezo
  • Date: Fri Mar 17 07:34:29 2000

Kedves Zsolt es tobbiek!

-----
Az Oktatasi Torveny modositasanak ertelmeben 2000.=20
szeptember. 1-tol, minden 300 fo tanuloi letszam felett mukodo=20
iskolaban 1 fo fuggetlenitett szabadido szervezot kell alkalmazni.=20
Az o szakmai munkajukat szeretnenk segiteni intenziv kepzesunk=20
inditasaval.
----

>Igaz-e a hir a szabadidoszervezokrol?

Miert ne lenne igaz? A Muv. Kozlonybe belenezve Ti is elolvashatjatok.
Ha valakinek nincs meg az oraszama, meg jo lesz szabadido =
szervezonek.:-))

Udv:
Feher Peter

  • [Tf] Re: Szabadido szervezo, feherp, 03/17/2000