tanforum - Re: [Tf] RE: tantargyi levelezolistak

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] RE: tantargyi levelezolistak

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] RE: tantargyi levelezolistak
  • Date: Mon Feb 28 14:59:06 2000

Udvozletem!

HunyadiMatyasGimnazium-Bp irta (28 Feb 2000, 14:30)
"Re: [Tf] RE: tantargyi levelezolistak" targyu leveleben:

> Valaki írta, hogy létezik könyvtári lista is.
> Érdekelne a lista cim, iskolánk könyvtárosa érdeklõdik.
> Szeretne más iskolai könyvtárosokkal is kapcsolatba kerülni.
> Ha tudjátok mi az iskolai könyvtárosok levelezõ listájának a címe,
> akkor irjátok meg a listára... Szerintem mást is érdekelhet.

Nem specifikusan iskolai...
http://listserv.iif.hu/Archives/katalist.html
Itt van a lista archiv, itt van ugyemlexem link a feliratkozashoz is...

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu

kdorozs AT ax.hu