tanforum - [Tf] Re: ???

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: ???

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: ???
  • Date: Wed Feb 23 19:56:32 2000

Gyonyoru ez a subject... azert a subjectbol atraktam a szovegbe:
Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Vá: [Tf] SPAM (volt: no
subject)

HunyadiMatyasGimnazium-Bp wrote:

> A HTML alapú levelezést úgy látom nem minden iskola levelezo rendszere
> támogatja.... Még szerencse, mert különben Bernard Rolandon kívül még egyéb
> reklámok is elárasztanák a listát....
> Én Outlook expres-t használok és a HTML levelek is jól megérkeznek... De
> talán nem mindenkinél...

Bizony nem. Nezd csak meg az egyetemi cimeket a tagnevsorban. Ott meg
sokan VMS-re, UNIX-ra betelnetelve olvasnak. Bizony, van ilyen!

Es nem is pusztan errol van szo.
A HTML levelek ketfelekeppen tartalmazzak a szoveget + HTML kod -->
2,5-3-szor akkora lesz a terjedelem.
Ez mind lejon a modemen, es ketyeg a telefonszamla.
Ez mind tarolodni akar a lemezen.
Eszrevehetoen lassabban toltodik be olvasaskor, mint egy tisztesseges
e-mail. (Figyelem! A mondat implicit velemenyt tartalmaz, nem veletlen
elszolas!)

Tovabba olvashatatlanna teszi az archivumot.

Vegul pedig: a spam formatumatol fuggetlenul buncselekmeny. A HTML csak
sulyosbito korulmeny a fotargyalason. :-)

VP